Blog

Elektroniczny Portal Klienta – idealne rozwiązanie dla każdego leasingobiorcy

Elektroniczny portal klienta SGB Leasing

    Oszczędność czasu, możliwy wgląd do dokumentów z każdego miejsca z dostępem do sieci, a do tego dbałość o środowisko – to tylko nieliczne korzyści płynące z elektronicznego Portalu Klienta. Jako przedsiębiorca z pewnością cenisz sobie czas, wygodę i bezpieczeństwo, dlatego oferta SGB Leasing to idealne rozwiązanie właśnie dla Ciebie! Zobacz, co dodatkowo zyskujesz przy podjęciu z nami współpracy – dzisiaj opisujemy sposób działania oraz zalety elektronicznego Portalu Klienta dostępnego na naszej stronie internetowej.

    Kliknij i uzyskaj leasing

    Elektroniczna dokumentacja dla leasingobiorcy

    Portal Klienta to internetowy samoobsługowy kanał dla naszych klientów korzystających z usług leasingowych. Głównym założeniem jego działania jest to, by nasi partnerzy mieli wszystkie najważniejsze informacje związane z zawartymi umowami leasingowymi zawsze pod ręką, w jednym miejscu, bezpłatnie i przez całą dobę. Za pomocą portalu można mieć dostęp do najważniejszych danych i dokumentów związanych z zawartą umową leasingową, a w razie konieczności złożyć także odpowiedni wniosek online.

    Elektroniczna dokumentacja wyróżnia się dwoma najważniejszymi zaletami: łatwością dostępu oraz wyszukiwania. Każdy przedsiębiorca, prowadzący firmę w Polsce, z pewnością ceni sobie wszelkie rozwiązania, które pomagają w oszczędzaniu czasu, pieniędzy i energii na realizację danego przedsięwzięcia. Jest tak właśnie w przypadku specjalnie przygotowanego przez SGB Leasing Portalu Klienta. Za jego pośrednictwem można:

     

    • Sprawdzić i pobrać wystawione faktury;
    • Zobaczyć szczegóły i warunki zawartych umów oraz polis ubezpieczeniowych;
    • Sprawdzić wpłaty i stan rozliczeń z firmą leasingową;
    • Złożyć potrzebne wnioski dotyczące trwających umów

    Portal Klienta SGB Leasing

    Dużą zaletą Portalu Klienta w SGB Leasing jest to, że użytkownicy mogą korzystać z panelu bezpłatnie i o każdej porze. Wystarczy tak naprawdę dysponować komputerem stacjonarnym lub elektronicznym urządzeniem mobilnym z dostępem do sieci, by móc w pełni korzystać z Portalu Klienta. Serwis prawidłowo funkcjonuje z poziomu każdej przeglądarki.

    Elektroniczny Portal Klienta przeznaczony jest dla osób, które zawarły z naszą firmą co najmniej jedną umowę leasingu lub pożyczki. Użytkownik jest uprawniony do korzystania z Portalu Klienta wyłącznie na swój użytek i w związku z zawartą umową z SGB Leasing. Zabiegany leasingobiorca nie musi odtąd martwić się o stan rozliczeń z firmą leasingową, zagubioną fakturę czy znalezienie czasu na złożenie nowego wniosku – wszystkie dokumenty są w systemie, a formalności można załatwić on-line!

    Przed korzystaniem z Portalu Klienta należy jednak pobrać, wypełnić i przesłać do SGB Leasing zgodę na wysyłkę dokumentów drogą elektroniczną. Formularz można pobrać bezpośrednio ze strony internetowej: https://www.sgbleasing.pl/formularz

    Dbając o bezpieczeństwo użytkowników oraz klientów, aktywacja usługi oraz konta w portalu jest wieloetapowa. Obejmuje między innymi złożenie wniosku i potwierdzenie jego złożenia przy użyciu kodu SMS, kliknięcie linku aktywacyjnego, obligatoryjne ustawienie mocnego hasła oraz zapoznanie się i akceptację regulaminu.

    W ramach Portalu Klienta leasingobiorca ma do dyspozycji:

     

    • Dostęp do informacji dotyczących umów oraz usług dodatkowych, w tym informacji dotyczących stanu rozliczeń;
    • Dokonywanie wybranych czynności dotyczących umów oraz usług dodatkowych;
    • Dostęp do repozytorium wystawionych faktur elektronicznych;
    • Składanie wniosków on-line, które dotyczą między innymi zmian danych czy warunków trwających umów;
    • Zmianę danych do logowania, numeru telefonu lub adresu e-mail;
    • Dodawanie kolejnych użytkowników przez Użytkownika Głównego.

    Usługa faktur elektronicznych polega na udostępnieniu ich klientowi w formie plików PDF. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownik może przechowywać dokument w bezpiecznym miejscu na dysku lub w chmurze bądź wydrukować ją we własnej firmie.

    Elektroniczny Portal Klienta – zalety

    Oszczędność czasu

    Oczekiwanie na otrzymanie faktury listem lub szukanie jej w wielu segregatorach bądź przyjazd do siedziby firmy, żeby złożyć wniosek – te wszystkie czynności zabierają mnóstwo czasu. Dla zabieganego przedsiębiorcy ułatwieniem jest Portal Klienta, który pozwoli zaoszczędzić cenny czas, który odtąd będzie mógł on przeznaczyć na ważniejsze lub przyjemniejsze sprawy.

    Dostęp do faktur z dowolnego miejsca

    Nieważne gdzie jesteś – w biurze, w domu, na wyjeździe służbowym – możesz przeglądać, pobrać lub opłacić fakturę wszędzie, gdzie masz dostęp do Internetu.

    Bezpieczeństwo

    Dostęp do konta w Portalu Klienta ma zawsze Użytkownik Główny, który może opcjonalnie dodać innych użytkowników do panelu. Zapewnia to bezpieczeństwo przechowywanych danych, dokumentacji oraz wszelkich transakcji. Dzięki temu można również zmniejszyć ryzyko dostania się dokumentów w niepowołane ręce.

    Wygoda

    Portal Klienta to również komfort stosowania. System jest intuicyjny i dostosowany do potrzeb oraz oczekiwań użytkownika. Można zalogować się do niego z każdego urządzenia z dostępem do Internetu, również z telefonu lub tableta.

    Ekologia

    Generowanie elektronicznych faktur pozwala także zaoszczędzić papier i zadbać tym samym o nasze środowisko.

    Współpraca z SGB Leasing to same korzyści. Oferta dostosowana do indywidualnych potrzeb leasingobiorcy, intuicyjny Portal Klienta, odpowiednie zabezpieczenie danych oraz dokumentacji – to wszystko, czego doświadczysz wybierając u nas leasing. Doradzamy najkorzystniejsze rozwiązania w zakresie leasingu samochodów, maszyn i urządzeń, a ponadto dbamy o pełne zadowolenie wszystkich osób, które z nami współpracują. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zadzwoń lub napisz!

    Kliknij i uzyskaj leasing

    Przeczytaj również: